Top

SEMTIX Blog

Problematika e-mailů v oblasti ochrany osobních dat má řadu nuancí. Protože máme e-meily osobní, e-maily firemní, e-maily firemní bez jména, nebo e-maily se jménem ale s doménou některé e-mailové služby, není úplně jednoduché se rychle orientovat. Jak neudělat chybu a...

Stručný průvodce problematikou GDPR . Seznamte se v odlehčené verzi s Nařízením Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č. 2016/679 ze dne 27.4. 2016 (ve věstníku EU zveřejněno dne 4.5. 2016) . Účinnosti nabývá 25. května 2018. Pokud hledáte způsob...

Do našich životů vpadlo Nařízení Evropského parlamentu a Rady Evropské unie č. 2016/679 - GDPR. Evropský zákon, účinný od 25. května 2018. Co znamená GDPR zkratka? General Data Protection Regulation, je v překladu Obecné nařízení o ochraně údajů. Stručně řečeno příležitost, jak...

V tomto článku představím, jaké výhody přináší používání nejznámějšího open-source publikačního systému Wordpress ve státní správě, oproti zakázkovému řešení od webařské firmy. Argumenty jsou postavené na základě našich letitých zkušeností s Wordpressem, ale analogicky se dají použít i pro jiné...

Pokud se rozhodnete provozovat webové stránky za komerčním účelem, váš web musí splňovat právní náležitosti. Shrneme si tedy informace, které musí webová stránka firmy nebo živnostníka obsahovat. Vše, co uvádíme, má podklad v zákoně o obchodních korporacích, § 435 občanského zákoníků...

Obchodní značka je v době rostoucí konkurence klíčovým nástrojem rozvoje firmy. Pokud vyčníváte z průměrné šedi a odlišujete se od běžného a obyčejného, máte výrazně větší šanci na úspěch. Význam brandingu se dá přirovnat k majáku, který ukazuje cestu bloudícím...

Tento článek vysvětluje základní postupy při zadávání produktů do E-shopu Woocommerce. Nastavování produktů probíhá v administraci webu, kam se dostanete odkazem podobným tomuto:   vasweb.cz/wp-admin   zadáním přihlašovacího jména a hesla, které jste od nás obdrželi. [caption id="attachment_4548" align="alignright" width="358"] Woocommerce - Kategorie[/caption] Základní nastavení Po přihlášení...

Pro řadu menších a malinkých firem je inteligentní marketingový paušál možná jediným způsobem jak se udržet na poli internetové reklamy, tj. jak se udržet v poli pozornosti potencionálních klientů. Hned si rozebereme proč. Nezájem agentur - nezajímavá klientela Agentury většinou o malé...

Vytvořit nové webové stránky jde vždy několika způsoby. U nás je prvním místě v seznamu priorit funkcionalita a následné využití webu pro digitální marketing. Web je jako vizitka. Buď ji máte v šuplíku (zahrabaný na internetovém vyhledávači někde hodně vzadu),...

Pokud máte nový web na Wordpress, gratulujeme - tento systém pohání téměř každý 4. web na světě a nabízí neuvěřitelné možnosti, které sami postupně objevíte. Tento článek si klade za cíl pomoci lidem, kteří např. přecházejí z jiného systému pro...

Po přečtení tohoto článku si budete moci udělat jednoduchý obrázek o tom, v jakém stavu je Váš marketing na internetu. Uvedeme konkrétní příklady, v čem vám může Semtix.cz pomoci, protože každá firma by měla mít dobrý marketing. Začneme popořádku. Doba Toplistová Toplist,...

Při zakládání kampaní ve vyhledávací síti pro zobrazení reklam používáte klíčová slova, která jste si sami vytipovali nebo vám je například nabídl AdWords plánovač klíčových slov. Vaše klíčová slova reagují na vyhledávací dotazy uživatelů, dle toho v jaké shodě slova nastavíte....

Službu Google Analytics zná určitě každý, kdo kdy tvořil či spravoval webové stránky. Tato služba patří mezi nejpoužívanější a účelem tohoto článku není ji nějak pošpinit. Naopak, jde o to rozšířit si obzory a pohled na stejnou problematiku z trošku jiného...

Dobře udělaná grafická reklama pro obsahovou síť, ať už je to na Googlu, v síti Skliku nebo kdekoliv jinde, je základ úspěchu. Stejně, jako ve vyhledávání, o ceně za proklik rozhoduje z velké části úspěšnost reklamy - tedy její míra prokliku....

Než se vůbec začnete pouštět do tvorby reklam v Google AdWords měli byste znát základní zásady inzerce. V roce 2016 se počet reklam, které Google zamítl, vyšplhal na neuvěřitelných 1,7 miliard. Reklamy byste měli psát ihned od začátku správně a nespoléhat na...