Top

SEMTIX Blog

Pojem remarketing zná každý, kdo někdy pracoval s reklamou na internetu. Běžně se remarketing používá jako prostředek pro znovu oslovení zákazníků a návštěvníků webu. Dnes si povíme o zcela opačném použití – vyloučení stávajících zákazníků a návštěvníků z reklamních kampaní. Remarketingové seznamy obvykle...

PPC systémy mají řadu konkurenčních výhod. Jednou z nich je možnost časování spouštění reklamy, respektive její intenzity.  Můžete své potencionální zákazníky zaujmout reklamou v ten nejlepší čas. Snížíte náklady na jednotlivé kampaně a zároveň zlepšete si skóre kvality. Ke všem těmto...

Reklamní systém AdWords nabízí několik možností, jakými bude pro konkrétní kampaň přihazovat v rámci jeho interního „aukčního“ systému. Základní možností je určení vlastní nabídky pro sestavu či dokonce jednotlivé slovo. Toto je nejlepší možná volba, pokud máte nastavené měření konverzí, cílíte na...

Čas od času je s webem potřeba něco udělat. Jednak se čas se nedá zastavit a je hrozně vidět jak kolem vznikají hezké nové weby, a taky to člověka baví, tak proč ne. Tentokrát ovšem došlo na změnu podstatně většího...