Top
Web TOP 100 Praha 2018

Web TOP 100 Praha 2018

Jedna z nejočekávanějších akcí je za námi. Zúčastnili jsme se listopadové konference WEB 100 TOP v Praze. S malým odstupem se zástupci naší agentury Martin a Lenka podělí o své dojmy a načerpané informace z oblasti digitálního marketingu. Program byl skutečně velmi bohatý a zajímavý, proto vybereme pouze to co nás zaujalo nejvíce.

Jaké přednášky jsme absolvovali a co jsme si z nich vzali pro naše klienty?

1. Lenka se hned na startu vrhla na přednášku o sledování Mikro cílů. Téma řešící využití měření v B2B sektoru a u specifických prodejů dražších zařízení. Nosná myšlenka byla, že pokud jsme si stanovili velké cíle a PCC kampaň není ihned efektivní tak, jak jsme představovali, definujme si více menších cílů, podle kterých se postupně dopracujeme ke zlepšení.

2. Martin začal ve vedlejším sále přednáškou Petra Pouchlého Dejte UX opravdový význam. Skutečně se občas vyplatí připomenout pravidlo, že design není o tom jak věci vypadají, ale o tom jak věci fungují.

3. Protože je důležité odtrhnout se od nastavování kampaní jen z pohledu agentury, zamířili jsme na přednášku pro zadavatele. Přednášku „Jak kvalitně PPCčkař pracuje na vašich kampaních“, vedla Markéta Kabátová z online marketingové agentury ULAB, která řešila, jak pozná klient úroveň odvedené práce?

4. Zajímavou prezentaci měli Tomáš Preněk a Ondra Vataščin z oblasti lidských zdrojů. Na příkladu náborové kampaně do  Technického vývoje ŠKODA AUTO ukázali, jak je důležitá kreativita, a jak se jim podařilo propojit takový přístup s historií společnosti a jejího vývoje.

5. Po přestávce jsme se zapojili do tématu jak dělat kreativní reklamu, a jak to vzít za jiný konec. Pro nás byla velmi zajímavým příkladem ukázka videa na Popradskou, která nás pobavila, a doplnila velmi zajímavou přednášku Michala Pastiera ze Zaraguzy. Jaké jsme si odnesli ponaučení? Nebát se netradičního přístupu, hledat nové postupy při tvorbě reklamy. Což je mimochodem v informačně přehlceném světe čím dál těžší.

6. Po obědové pauze nás čekala přednáška 5 právních pastí PPCček. Tuto přednášku vedla Petra Dolejšová a výstupem z tohoto bloku bylo, že cílit na konkurenci je povoleno, ale nesmí se to přehnat. Ochranná známka je v oblasti PPC reklamy poměrně složitým tématem. Pokud na vás cílí konkurence, tak finální rozhodnutí sporů je možné třeba až ve Štrasburku, což je velmi drahé a trvá to velmi dlouho.

7. Inspirativní byl vstup   Matěje Matolína z STRV, který představil Loyalty program jako nástroj  recruimentu, aneb jak se připravují a následně loví velmi sofistikovaní pracovníci. Jen stručně, je to běh na dlouhou trať. Doba od prvního emailu až po uzavření pracovní smlouvy trvá až jeden rok. Předchází tomu spoustu společných akcí a meetingů. Přesná čísla hovoří o 5 mítincích a 27 emailech. Jeden z nástrojů, které lze použít je pořádání setkávacích akcí, které nabízí možnost neformálního kontaktu, který podporuje značku a vytváří hodnotu. Zajímavé bylo představení vlastního chatbota, jehož efektivita je v 66 % automatizaci při zodpovězení otázek na 46 témat.

8. Jeden z posledních příspěvků byly zážitky Filipa Černého z eshopu Kytary.cz v souvislosti s expanzí firmy do zahraničí. Zvyklosti, nástrahy, specifika zahraničních trhů, jazykové záludnosti a jejich vliv na přímý obchodní výkon.

9. Závěrem jsme absolvovali zajímavé povídání, o tom, že tvorba obsahu může přinést velké zisky, pokud se dělá dobře a vytrvale. Martin Brablec představil úspěchy webu o EET, který vedl razantnímu prodej účetních systémů, a meziročnímu nárůstu tržeb o 166 procent.

Stejně jako jsme naše poznatky předali kolegům v agentuře, postupně je uplatníme v projektech našich klientů, a ve srozumitelné formě je zpřístupníme i pro ostatní zájemce na našich účtech v sociálních sítích, nebo na SEMTIX blogu.

Sdílet
Žádné komentáře

Přidat komentář

three × three =